Nieuws in januari…

Voordat ik jullie de nieuws ga vertellen, wens ik iedereen nog een gelukkig nieuw jaar. Hopelijk wordt dit jaar zoals van jullie gewenst.

Ik zelf heb een klein aantal wensen en dingen die ik heb geplant en hopelijk gaat ook alles goed. Vooral wil ik ook meer creative dingen op mijn blog met jullie delen. Dat was de laatste tijd toch wat minder.

Bij Stampin’Up! zijn ook wat nieuwe acties en producten op komst. Van 3 to 21 januari is de „Valentijn-Actie“.

Valentinsschatz

Je kunt een special voor deze actie gemaakt stempelset (12,95€) kopen en krijgt er een „Sealed with Love Simply Sent Kit“(t.w.v. 10,95€) gratis erbij.

Dit zijn de afbeeldingen van het stempelset in de talen engels, duits en frans.

Valentin eng

Verder zijn er de Talking Tag etiketten (10 stk. voor 9,50€). Dit zijn etiketten met een code waaraan je een gesproken bericht kunt koppelen.

Het werkt alleen als jezelf en de ontvanger een smartphone en de bijhorende app „TalkingTag“ hebben.

Hier kun je een filmpje vinden met nog wat informatie over de Talking Tags.

Liefs, Janika

Kommentar verfassen

