Stampin’Up! komt naar Nederland…

… en dat nog voor eind dit jaar. Weet je wat dat betekent?

Je kunt de heerlijke stempels, papieren, inkt, embellishments, ponsen en nog veel meer van Stampin’Up! bestellen. En je kunt zelf demonstratrice worden voor Stampin’Up! waardoor jezelf een heleboel voordelen krijgt.

Ik ben bijna een half jaar lang demonstratrice in Duitsland en het bevalt me helemal goed. Het is voor mij een geweldige nieuws dat Stampin’Up! zich gaat uitbreiden in Europa (naast Nederland komt er ook nog Ostenrijk bij, en Engeland, Frankrijk en Duitsland zijn al een paar jaar voorzien van Stampin’Up!). Zo kan ik de mooie dingen van Stampin’Up! ook met jullie delen.

Wanneer ik iets meer tijd heb zal ik een aparte site maken waar alle belangrijke dingen opstaan over de komst van Stampin’Up! in Nederland.

Maar als je nu al vragen hebt, stel ze dan gerust. Ik zal zo goed en snel mogelijk proberen te antwoorden. Als je hier klikt kun je me een mail sturen.

Liefs, Janika

Kommentar verfassen

